מערכת דיוור הינה דבר נחוץ והכרחי לכל עסק. היא אחראית על התקשורת הדיגיטלית בין העסק ללקוח ע"י שליחת עדכונים, מבצעים ושינויים בעסק.
יצירת רשימת תפוצה הינה דבר לא פשוט ודורשת מאמץ על מנת לפתח קהל דיוור שיקרא את התכנים ויגיב להם. הקושי ביצירת רשימה של מיילים הוא שלא ניתן להשיגם ללא אישור ראשוני מהנמען, על מנת שיהיה אישור לדוור אליו מיילים.
כיום לכל אחד יש לפחות כתובת מייל אחת שמשושמת בעיקר לקבלת תכנים ועדכונים מאתרים באנטרנט. רשימת תפוצה הינו כלי ונכס כלכלי לכל עסק, השייוק באמצעות האנטרנט והמיילים הינו דבר מוכח שעובד, ולכן חברות משקיעות משאבים על מנת לפתח רשימת תפוצה, ולאחר זאת בניהול קמפיינים במייל.
לאחר הקמת רשימת תפוצה צריך לבחור במערכת דיוור מיילים נוחה ואוטומטית שתספק את הכלים הדרושים לניהול הקשר בין העסק ללקוחות. כל אלה יעזרו לך להצליח לכתוב תוכן פרסומי שהנמענים לא יעבירו אוטומטית לספאם.